6.1.1 Выдача дублікатаў дакументаў аб адукацыі
імя па бацьку спецыяліста, які адказвае за выкананне працэдуры і папярэдняе кансультаванне па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Валасевіч Аляксандр Міхайлавіч, дырэктар Гарадзецкай сярэдняй школы Кобрынскага раёну, у выпадку адсутнасці Валасевіча А.М.. - Сінкавец Валянціна Васільеўна, намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце Гарадзецкага дзіцячага сада - сярэдняй школы
Рэжым працы па ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры (прыёмныя дні, час прыёму)
панядзелак - пятніца - з 8.00 да 13.00, з 8.00 да 9.00, з 14.00 да 17.00
*
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
- заяву з указаннем прычын страты дакумента або прывядзення яго ў непрыдатнасць
- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу
- які прыйшоў у непрыдатнасць дакумент - у выпадку, калі дакумент прыйшоў у непрыдатнасць
- дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы
Дакументы і (або) звесткі, запытаныя дзяржаўным органам ці іншай арганізацыяй
(грамадзяне могуць прадстаўляць гэтыя дакументы самастойна)
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
15 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 1 месяц
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), што выдаецца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
Бестэрмінова
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі або іншага дакумента
0,1 базавай велічыні – за дублікат пасведчання аб агульнай базавай адукацыі, атэстата аб агульнай сярэдняй адукацыі 0,2 базавай велічыні – за дублікат іншага дакумента аб адукацыі (для грамадзян Рэспублікі Беларусь) 1 базавая велічыня – за дублікат іншага дакумента аб адукацыі (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства) бясплатна - дублікат дадатку да дакумента аб адукацыі, дублікат дакумента аб навучанні
**Аплатныя рэквізіты і месца ўнясення платы за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры
Нормативный правовой акт, в котором определена справка либо иной документ
* Іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, па запыце дзяржаўнага органа (арганізацыі), у які звярнуўся грамадзян, ва ўстаноўленым парадку прадстаўляюцца дзяржаўнымі органамі, іншымі арганізацыямі, да кампетэнцыі якіх адносіцца іх выдача, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна. Ад грамадзян могуць быць запатрабаваныя дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы, калі з заявай звяртаецца прадстаўнік зацікаўленай асобы, а таксама іншыя дакументы ў выпадках, указаных пункце 2 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб асновах адміністрацыйных працэдур".
** У выпадку поўнага вызвалення грамадзяніна ў адпаведнасці з заканадаўствам ад унясення платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, грамадзянін замест дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы, прадстаўляе дакумент, які пацвярджае права на такое вызваленне, а ў выпадку частковага вызвалення - акрамя дакумента, які пацвярджае ўнясенне платы , -. дакумент, які пацвярджае права на частковае вызваленне.
разгарнуць » / « згарнуць